loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 548 جمعه 1391/05/13 نظرات (0)

جوک پ ن پ برای مشاهده جوک ها به ادامه مطلب بروید.  جوک پ ن پ

از بس در جواب سوالای واضح پـَـَـ نــه پـَـَــــ شنیده بودم عقده شده بود برام. اصلا یادم رفته بود که قبل از اختراع این واژه کاربردی، مردم در جواب این سوالا چی می گفتن…! آخرِ هفته ی قبل که رفته بودیم طبیعت بکر یکی از روستاهای دورافتاده اطراف کاشون (فاقد هرگونه امکانات الکترونیکی مثل خط تلفن ثابت، کامپیوتر، اینترنت و …)، یه پسره رو دیدم که داشت گله بزرگ گوسفندشو می برد برا چرا. فرصتو غنیمت شمردم، رفتم جلو پرسیدم: عجب گله پرجمعیتی، داداش گوسفندات دارن میرین چرا…؟ (با همون لهجه خاصش) میگه: پـَـ نـَـ پـَـ!!!!! طی یک حرکت خودجوش، گوسفندام دارن در حمایت از جنبش وال استریت دارن تظاهرات می کنن
***************************

با دوستم رفتم دبی لب ساحل, تا زانو رفتیم تو آب, میگه عمیقتر هم میشه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ تا بندر عباس همینه, میتونی پیاده بری!
***************************

با رفقا زنگ زدیم فست فود. گفتم خانم سفارش داشتم، دو تا پپرونی یه مخصوص یه دونه نوشابه خنواده. میگه بفرستم براتون؟!!!!!! پـَـ نـَـ پـَـ بزار با ویدئو کنفرانس نگاشون کنیم
***************************

بردم داداشم رو رسوندم کلاس،برگشتم … مامانم میگه رسوندیش؟ پـَـ نـَـ پـَـ انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه
***************************

داشتم میرفتم بیرون گفتم خداحافظ مامانم گفت میری بیرون گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ دارم میام تو.
***************************

رفتن دم گاراژ ماشینو بیارم یار میگه میرید داخل؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیگه مزاحمتون نمیشم بی زحمت بهش بگین من دم در منتظرش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 15538
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 504
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 772
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,762
  • بازدید ماه : 2,762
  • بازدید سال : 117,088
  • بازدید کلی : 3,122,923