loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 461 پنجشنبه 1392/11/03 نظرات (0)

7ilauncher

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

ilauncher7  یکی از محبوب ترین لانچرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . با استفاده از این لانچر می توانید رابط کاربری گوشی خود را به رابط کاربری سیستم عامل آی او اس تبدیل نمایید . توجه داشته باشید که انیمیشن های به کار رفته در این لانچر فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان سفارشی سازی آیکان ها ، مخفی کردن برنامه های پیشفرض و حذف برنامه های سیستمی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

حذف برنامه های سیستمی

وجود آیکان های سفارشی

گرافیک بسیار عالی لانچر

saed.molae بازدید : 3277 چهارشنبه 1392/07/24 نظرات (0)

S4-Water-pool

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال تصویر زمینه های بسیار زیبا و شیک هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان S4 Water Pool PRO را از دست ندهید . در این تصویر زمینه شما یک استخر را مشاهده خواهید کرد که داخل آن  ماهیهای متعددی وجود دارد . برای اجرا تنها کافی است آن را نصب نموده و سپس از میان لایو والپیپرها آن را انتخاب نمایید . دقت داشته باشید که با تکان دادن گوشی حالت امواج بر روی دستگاه اندرویدی شما ایجاد شده که می توانید شدت آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم نمایید .

ویژگی های اصلی:

وجود ماهی های مختلف در تصویر زمینه

سفارشی کردن لایو والپیپر

وجود گیاهان شناور

بسیار زیبا و شیک

 


saed.molae بازدید : 757 جمعه 1392/07/12 نظرات (0)

iOS7 - iPhone HD 5 in 1 Theme

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

iOS7 – iPhone HD 5 in 1 Theme  تم فوق العاده زیبای رابط کاربری سیستم عامل آی او اس ۷ برای سیستم اندروید می باشد. رابط کاربری آی او اس ۷ را همراه با کیفیت اچ دی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. پس زمینه های سفارشی در اختیار شما خواهد بود. قابل توجه است که این پوسته بر روی لانچر های GO، APEX، ADW، NOVA، و HOLO اجرا می شود. در این پوسته از آیکان های با کیفیت نیز استفاده شده است

ویژگی های اصلی:

قابل اجرا بر روی پوسته های GO، APEX، ADW، NOVA، وHOLO

رابط کاربری فوق العاده شیک

کیفیت عالی آیکان ها

پس زمینه های اچ دی

saed.molae بازدید : 905 شنبه 1392/03/25 نظرات (0)

iOS 7 iPhone Theme Go Launcher

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

iOS 7 iPhone Theme Go Launcher پوسته زیبا و خارق العاده سیستم عامل آی او اس ۷ می باشد. بدون شک این سیستم عامل یکی از بهترین و قدرتمند ترین سیستم عامل موجود در دنیا پس از سیستم عامل اندروید می باشد. کاربران زیادی علاقه به نصب پوسته های اپل بر روی گوشی اندرویدی خود دارند. آیکون ها و تصویر زمینه های این پوسته به مانند رابط کاربری آی او اس ۷ می باشد. قابل توجه است که این پوسته بر روی لانچر های NOVA، APEX و البته Go اجرا می شود.

ویژگی های اصلی:
- آیکون های زیبا با کیفیت های مختلف
- رابط کاربری اچ دی
- به روز رسانی به طور منظم
- رفع اشکالات جزئی در این نسخه

saed.molae بازدید : 637 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)
Espier-Launcher

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Espier Launcher برترین اپلیکیشن شبیه ساز محیط کاربری iOS برای اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه خواهید توانست به سادگی محیطی جدید ، دقیقا مشابه با آنچان کاربران آیفون را در دستگاه تحت اندروید خود تجربه کنید .

ویژگی ها :
- داشتن دهها پوسته مختلف
- در اختیار داشتن پلاگین های متفاوت
- صفحه ویجت ها برای نمایش ویجت های اندروید
- تغییر نام دادن تایل آیکان ها و امکان مخفی سازی آنها
- و …

saed.molae بازدید : 621 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)
Apex Launcher Pro v2.0.0 Final

پیش نیاز :‌ اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر از تنظیمات پیش فرض هوم اسکرین خود خسته شده اید یا دلتان میخواهد به سلیقه ی خودتان برنامه هایتان را مرتب کنید ما به شما Apex Launcher را پیشنهاد میکنیم که با امکانات  مناسب و کاربردی خود توانسته در رده ی  بهترین ها قرا گیرد.قابلیت ایجاد ۹ هوم اسکرین به دلخواه خودتان ، امکان ایجاد افکت های فانتزی ، قابلیت مخفی سازی آیکون ها و برنامه های مورد نیاز ، گزینه های مرتب سازی منوها ، قفل کردن دسکتاپ برای جلوگیری از تغییرات ناخواسته  ،  تهیه نسخه پشتیبان برای بازیابی تنظیمات و داده ها و نیز قابلیت استفاده بر روی اسمارت فون ها و تبلت های تحت اندروید از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می باشد . افزون بر این خیل عظیم پوسته های قابل نصب بر روی این لانچر باعث می شود هیچ گاه محیط آن برایتان تکراری به نظر نرسیده و هر گاه تجربه ای جدید را داشته باشید .

saed.molae بازدید : 541 یکشنبه 1391/06/19 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

از زمان رو نمایی از ظاهر ویندوز هشت شبیه ساز های بسیاری برای اندروید ارایه شده است تا محیط زیبای آخرین شاهکار مایکروسافت را برای کاربران شبیه سازی کنند . آخرین نمونه آن تم بسیار زیبای Windows 8 می باشد که برای نرم افزار Apex طراحی شده است . از جمله ویژگی های مهم این پوسته ، کتابخانه عظیم آیکون های ویندوز ایت با قابلیت سفارشی سازی می باشد که قطعا در هر چه بیشتر و بهتر شبیه کردن اندروید به ویندوز هشت شما را کمک خواهد کرد .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 14,216
  • بازدید سال : 86,691
  • بازدید کلی : 3,092,526