loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 505 یکشنبه 1392/07/07 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.80

saed.molae بازدید : 697 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (0)
با استفاده از نرم افزار PhotoStitcher می توانید تصاویر هنری و خلاقانه ایجاد کنید، فقط کافی است نرم افزار را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید.
نرم افزار PhotoStitcher می تواند تصاویر مورد نظر شما در کنار هم به صورت تطبیقی تر کیب کند تا تصاویری زیبا به صورت پارانوما به شما ارائه کند. این نرم افزار قدرتمند به راحتی تصاویر مختلف با رزولوشن ها یا هر ویژگی دیگر را با هم تر کیب می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید خلاقیت را به تصاویر دلخواه خود هدیه کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

saed.molae بازدید : 617 شنبه 1392/03/18 نظرات (0)

با نصب این نرم افزار بر روی رایانه خود سرعت و کارایی آن را افزایش دهید.این نرم افزار سیستم رایانه شما را بهینه سازی می کند و به طوری شگفت انگیزی سرعت رایانه شما را افزایش می دهد.

این برنامه با نظارت دقیق بر سیستم شما باعث افزایش کارایی و امنیت سیستم شما می شود، سرعت سیستم افزایش پیدا کرده و خطا ها را رفع می کند. مدیریت و تغییرات را برای شما آسان می کند. نرم افزار  پارسه۳۶۰ سودمند دارای ۴ بخش به نامهای افزایش کارایی، حذف و پاکسازی، سفارشی سازی و ابزارهای افزوده می باشد. که شامل: افزایش کارایی، بهینه ساز: با بهینه ساز به راحتی می توانید تنظیمات افزایش کارایی سیستم و اینترنت را اعمال کنید.



یکپارچه ساز دیسک:
 
هنگامی که شما اطلاعاتی را به دیسک سخت خود منتقل می کنید این اطلاعات به صورت پراکنده بر روی سکتورهای دیسک قرار می گیرند. این برنامه می تواند این اطلاعات را به صورت یکپارچه درآورد. تا سیستم عامل دسترسی سریعتری به اطلاعات داشته باشد.مدیریت شروعگر: با این برنامه می توانید برنامه های اجراشونده در شروع ویندوز را مدیریت کنید. اضافه، ویرایش، تغییر مکان و حذف کنید. این برنامه قابلیت گرفتن فایل پشتیبان را به شما می دهد.بهینه ساز حافظه: هنگام کار با برنامه ها مقداری از حافظه Ram سیستم اشغال می شود، که بعد از خروج از برنامه احتمال بازگردانی حافظه اشغال شده وجود ندارد. شما با استفاده از "بهینه ساز حافظه پارسه۳۶۰″ به راحتی می توانید فضای اشغال شده توسط برنامه ها را پاکسازی کنید و سرعت سیستمتان را بهبود ببخشید.

حذف و پاکسازی:
حذف کننده نرم افزار: مدیریت بر برنامه های نصب شده. حذف، ویرایش و نمایش جزئیات برنامه نصب شده.
پاکسازی دیسک: این برنامه فایلهای زائد و موقت را در دیسک سیستم جستجو کرده و کاربر با انتخاب آنها می تواند آن فایلها را حذف نماید.
خردکن فایل: برنامه های زیادی برای بازیابی اطلاعات ساخته شده اند، که می تواند تهدیدی برای افشا شدن اطلاعات شخصی شما باشد که به روش معمول حذف شده اند. شما با استفاده از این برنامه می توانید کاملا مطمئن فایلی را حذف کنید و مطمئن باشید که غیر قابل برگشت است.

سفارشی سازی:
نظارت بر سیستم: نظارت و سفارشی کردن یکی از بخشهای مهم این برنامه است که به سادگی می توانید ویندوز خود را به دلخواه خود تغییر دهید. صفحات این بخش شامل: کاوشگر، سیستم، میز تحریر، نوار وظیفه، منوی شروع، درایوها، کاوشگر اینترنت می باشد. تنظیمات هر بخش به راحتی با فشار کلید "تنظیمات پیش فرض” به حالت پیش فرض ویندوز برمیگردد.
سبک آزاد: با این برنامه به راحتی می توانید محیط پوشه ها و درایوهای خود را تغییر دهید.

ابزارهای افزوده:
برنامه ریز خاموشی: این برنامه با دو حالت زمانی سیستم را به حالتهای خاموشی، راه اندازی مجدد، بیهوشی، انتظار، خروج از کاربری، قفل، خاموش کردن صفحه نمایش، محافظ صفحه نمایش، قطع اتصال اینترنت می برد.
اطلاعات سیستم: در این بخش می توانید اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را ببینید. که شامل اطلاعات: پردازنده، کارت گرافیک، صفحه نمایش، مودم، دیسک سخت، ورودی ها، ویندوز، وضعیت حافظه، وضعیت درایوها.

دستیار تعمیر:
حل مشکلات ویندوز یکی از مسائل مهم برای کاربران است، این مشکلات می تواند در اثر اعمال نرم افزارها یا ویروسهای رایانه باشد. برنامه ‘دستیار تعمیر’ می تواند دستیار خوبی برای شما باشد.
محافظ یو اس بی: این برنامه ویندوز شما را در مقابل ویروسهای خوداجرا محافظت می کند، همچنین می توانید حافظه یو اس بی خود را در حالت امن از سیستم جدا کنید.
مدیریت پردازه ها: با این برنامه می توانید برنامه های اجرا شده در سیستم خود را ببینید. و همچنین پنجره های باز شده.
برنامه امکان تماس با پشتیبان و بررسی بروزرسانی را دارا می باشد.

saed.molae بازدید : 2991 شنبه 1392/03/18 نظرات (0)

شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید.

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.

امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.


K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید.

saed.molae بازدید : 955 شنبه 1392/03/18 نظرات (0)

نرم‌افزار Malwarebytes Anti-Malware مي‌تواند‌ رايانه شما را از کليه بد‌افزارها، اطلاعات مخرب و تروجان‌ها پاکسازي کرد‌ه و امنيت سيستم شما را فراهم آورد.

يکي از خطراتی که رایانه شما را تهدید می کند وجود‌ فايل‌هايي به نام بد‌افزار است. بد‌افزارها د‌ر حقيقت مي‌توانند‌ از طريق فرستاد‌ن فايل‌هاي د‌يگري توسط نرم‌افزارهايي چون مسنجرها يا از طريق کليک روي يک نشاني سايت ناسالم، رايانه شما را آلود‌ه کرد‌ه و از اين طريق باعث شوند‌ که بعد‌ از ورود‌ به سيستم شما به طور مثال شناسه و رمز عبور شما را د‌ر هنگام کار با نرم‌افزارهاي مختلف يا سايت‌هاي گوناگون د‌ر اختيار افراد‌ هکر قرار د‌هند‌. اين فايل‌ها خطرات زياد‌ي را براي اطلاعات شما به وجود‌ خواهند‌ آورد‌ و واجب است که به طريقي با آن‌ها مبارزه شود‌....

به همين خاطر قصد‌ د‌اريم به شما نرم‌افزاري را معرفي کنيم که با استفاد‌ه از آن بتوانيد‌ به آساني از شر اين فايل‌هاي مزاحم آسود‌ه خاطر شويد‌. اين نرم‌افزار Malwarebytes Anti-Malware، نام د‌ارد‌ و نرم‌افزاري بسيار قد‌رتمند‌ است که مي‌تواند‌ رايانه شما را از کليه بد‌افزارها، اطلاعات مخرب و تروجان‌ها پاکسازي کرد‌ه و امنيت سيستم شما را فراهم آورد‌.

لازم است بد‌انيد‌ که اگر براي سيستم خود‌ از آنتي‌ويروس استفاد‌ه مي‌کنيد‌، اين موضوع که سيستم شما د‌ر شرايط امني قرار بگيرد‌، به تنهايي کافي نيست زيرا د‌ر بعضي از مواقع آنتي‌ويروس‌ها هم قاد‌ر به شناخت فايل‌هاي مخربي چون تروجان‌ها نمي‌باشند‌ اما استفاد‌ه از يک نرم‌افزار جانبي براي مبارزه با فايل‌هاي مخرب مي‌تواند‌ اين اطمينان را ايجاد‌ کند‌ که اطلاعات‌تان د‌ر امان هستند.

saed.molae بازدید : 2365 سه شنبه 1392/02/17 نظرات (1)
نرم افزار Zekr در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه ی افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد.

این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته و بسیاری از مشکلات و باگ های آن در این ورژن برطرف شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zekr:

- امکان نشانه گذاری و تغییر رنگ منو ها

- امکان تلاوت قرآن در هر دو صورت آفلاین و آنلاین

- امکان جست وجوی پیشرفته در آیات و ذکرها

- امکان زوم کردن بر روی متن قرآن و آیه به صورت جداگانه یا هر دو

- بهبود و پیشرفت هارمونیک آیکون ها

- پشتیبانی از 24 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- تغییر سایز آیکون های برنامه از 13 پیکسل به 16 پیکسل

- تغییر نکردن سایز فونت نام سوره با تغییر سایز فونت

- تلاوت قرآن با صوتی بسیار دلنشین

- توانایی تفسیر و ترجمه ی قرآن

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

saed.molae بازدید : 583 چهارشنبه 1392/01/21 نظرات (0)
يکي از نرم افزار هاي بسيار ضروري براي کامپيوتر است که بايد آن را به روز نگه داشت.
اين نرم افزار گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند.
 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 14,169
  • بازدید سال : 86,644
  • بازدید کلی : 3,092,479