loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 1504 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)

Heroes-Vs-Zombies

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Heroes Vs Zombies یک بازی جنگی است که سبک استراتژی را با اکشن زنده ترکیب می‌کند. این بازی درباره جنگ میان زامبی‌های خطرناک و قهرمانان است. می‌توانید قهرمانان را به عنوان سربازان خود اجیر کنید. زامبی‌ها را بکشید و ازبین ببرید تا بتوانید طلای مجانی و چیزهای دیگر جمع‌آوری کنید.

ویژگی‌ها:

با استفاده از موجودی طلای خود اسلحه‌ها را ارتقاء دهید

بازی فوق‌العاده تاکتیکی

نبرد قهرمانان جنگی با پادشاهان زامبی

بازی مجانی

saed.molae بازدید : 1632 سه شنبه 1393/02/30 نظرات (0)

Battlefield-Bad-Company-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Battlefield: Bad Company 2 یکی از عناوین موفقی است که قبلاً برای رایانه و کنسول‌های بازی ساخته شده بود و حالا نسخه‌ای از آن برای اندروید ارائه شده است. این بازی تجربه‌ای بی‌نظیر را در سبک تیراندازی اول شخص در اختیار شما می‌گذارد که از جمله ویژگی‌های آن نبردهای ماشینی در نقشه‌های پویا است که هرکدام تاکتیک مخصوص به خود را دارند. به لطف سیستم تخریب واقع‌گرایانه به کار گرفته شده، بازیکن در این بازی می‌تواند کل یک ساختمان را تخریب و از بین ببرد.

 

saed.molae بازدید : 1222 سه شنبه 1393/02/30 نظرات (0)

Clash-Of-Clans

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

اضافه شدن مراحل بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

saed.molae بازدید : 1353 جمعه 1393/01/22 نظرات (0)

The-walking-Dead 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از گرافیکی ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی به نام The Walking Dead: Season One را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما به عنوان یک جنایتکار محکوم شده اید . اما اکنون یک بار به شما فرصت زندگی دوباره داده شده است ! در دنیای مردگان به کاوش پرداخته و آن ها را از بین ببرید . توجه داشته باشید که این تصمیم های درست شما است که موجب پیروزی در بازی می گردد ! پس در ابتدا سعی کنید که درست تصمیم بگیرید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

دارا بودن حداقل گرافیک Adreno 200 ، PowerVR ، Tegra 3 و Mali-400

نیازمند به پردازنده دو هسته ای برای اجرای بازی

نیازمند به حداقل ۱GB رم

saed.molae بازدید : 1974 جمعه 1393/01/22 نظرات (0)

Resident-Evil-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

یکی از هیجان انگیزترین فصل های بازی رزیدنت اویل را با روشی جدید تجربه کنید. در مبارزه های مسلحانه همزمان با دویدن شرکت کنید و با استفاده از سیستم لمسی شهودی بازی Resident Evil 4 با زامبی ها به مبارزه بپردازید. سریعتر، هوشمندانه تر و ترسناک تربا یک زامبی روبرو شوید و مهارت های خود را در بالاترین سطح محک بزنید. این بازی بهترین گرافیک سه بعدی بر روی گوشی را تا به حال دارد، دوربین سوم شخص تمام نما بهترین دید را در بازی به شما می‌دهد تا با استفاده از دقت لیزر زامبی ها را منفجر کنید!

saed.molae بازدید : 807 جمعه 1393/01/22 نظرات (0)

Monster-Shake

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫و بالاتر

Monster Shake یک بازی سرگرم کننده برای همه افراد با قابلیت بازی توسط حداکثر ۸ نفر می‌باشد که در آن هدف شما این است که در دوئلی پرحادثه حریفتان را به سمت دیگر میدان هل بدهید. این بازی برای مهمانی ها بسیار مناسب است که در آن به صورت دسته جمعی به بازی بپردازید، البته به صورت تک نفره هم می‌توانید از آن لذت ببرید. هیولای خود را انتخاب کنید و برای کسب عنوان استادی به نبرد بپردازید. هیولاها بسیار عظیم‌الجثه، باحال و قوی هستند! می‌توانید جایزه ها را فعال کنید تا قدرت بیشتری برای هل دادن بدست بیاورید و از نقاشی های زیبا، ترسناک و در عین حال بامزه هیولاها لذت ببرید.

 

saed.molae بازدید : 691 شنبه 1392/12/24 نظرات (0)

Tele-Ride

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به دنبال سریعترین بازی مسابقات اتوموبیل‌رانی می‌گردید؟ در بازی TeleRide Free Racing Game توسط ویژگی انتقال مکانی می‌توانید به سرعت نور دست پیدا کنید. این بازی از طریق ایجاد تغییر در بازی های مسابقه ای سنتی، مزیتی رقابتی برای خود ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید مسابفه را برنده شوید، باید عوامل مختلفی را از جمله سرعت، واکنش و برنامه‌ریزی استراتژیک را به بهترین نحو اجرا کنید.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 14,387
  • بازدید سال : 86,862
  • بازدید کلی : 3,092,697