loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 1184 جمعه 1393/01/22 نظرات (0)

 

NG – 20 Animals That Will Kill You (2011) HDTV 720p Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Animals That Will Kill You مستند خطرناکترین حیوانات کشنده NG   20 Animals That Will Kill You 2011

 

نام مستند : NG – 20 Animals That Will Kill You

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند با ۲۰ حیوان کشنده آشنا خواهیم شد . از ببر بنگال گرفته تا کوچکترین موجود کشنده یعنی پشه ! این حیوانات در اکثر مواقع برای دفاع از خود به انسان ها حمله می کنند که عواقب خوبی را برای شکارچی در پی نخواهد داشت . به این دلیل است که روزانه هزاران نفر توسط حیوانات خطرناک کشته می شوند . همچنین در این مستند با روش حمله این موجودات آشنا خواهید شد …

saed.molae بازدید : 1036 جمعه 1392/12/23 نظرات (0)

شبگرد آخرین اثر شرکت پردیس گیم، با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های این شرکت ساخته شده و بر روی کامپیوتر‌های شخصی(ويندوز) قابل اجرا خواهد بود.

زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می‌کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی می‌برند، مردی از جنس شب، از درون سایه‌ها علیه آنها بر می‌خیزد. او شبگرد، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می‌شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می‌شود.

saed.molae بازدید : 974 چهارشنبه 1392/09/20 نظرات (0)

ویندوز 8.1 منتشر شده است و با توجه به نحوی نام گذاری مایکروسافت ویندوز بعد احتمال اینکه با نام ویندوز9 باشد بسیار بالا است. انتشار ویندوز 9 به احتمال زیاد در اواخر سال 2014 خواهد بود. اما فکر می کنید دسکتاپ نسل بعدی و نرم افزار های آن چگونه خواهند بود؟

شایعات و حدس و گمان های متفاوتی از جزئیات و طراحی های ویندوز9 منتشر شده است.
چند نمونه از طرح های بصری خیره کننده را می توانید در زیر مشاهد کنید.

saed.molae بازدید : 428 چهارشنبه 1392/08/29 نظرات (0)

ویندوز XP را می توان به عنوان یکی از ناامن ترین سیستم عامل های دنیا نام برد . ویندوز XP به علت توانمندی بالا در جذب انواع ویروسها، مخربها، هکرها و ... همیشه مورد انتقاد بود است! اگر شما از ویندوز XP استفاده می کنید حتما این مطلب را بخوانید. و اگر ویندوز XP ندارید انتهای متن را حتما بخوانید.

یندوز XP را می توان به عنوان یکی از ناامن ترین سیستم عامل های دنیا نام برد . ویندوز XP به علت توانمندی بالا در جذب انواع ویروسها، مخربها، هکرها و ... همیشه مورد انتقاد بود است و خواهد بود !

در ایران کاربران زیادی از ویندوز XP استفاده می کنند و می توان گفت بیشتر ادارات دولتی از ویندوز XP استفاده می کنند. طبق آمار شرکت مایکروسافت در تاریخ 8 آوریل 2013، 600 میلیون از کاربران در معرض خطر جدی قرار دارند .

با توجه به رعایت نشدن قانون کپی رایت در زمینه ویندوز در ایران بالای 90 درصد از افرادی که ویندوز XP استفاده می کنند ویندوز خود را بروز رسانی نمی کنند . و این بهترین میزبان برای یک ویروس، هکر، کرم و ... است .

البته آن دسته از افرادی که لایسنس ویندوز XP را خریدار کرده اند تا تاریخ آوریل 2014 از ویندوز آنها پشتیبانی می شود. ولی بعد از این تاریخ دیگر هیچ گونه پشتیبانی از سوی شرکت مایکروسافت از ویندوز XP نمی شود و این به این معنی است که دیگر از لحاظ امنیتی نمی توان به ویندوز XP اطمینان کرد.


شاید امنیت برای شما اهمیت زیادی ندارد و اطلاعات مهمی بروی سیستم خود ندارید و از این رو نتیجه بگیرید که ویندوز XP برای شما کافی است . باید بگویم این نتیجه گیری کاملا اشتباه است حتی اگر شما اطلاعات مهمی بر روی سیتم خود ندارید بازهم امنیت برای شما مهم است . چرا ؟

saed.molae بازدید : 912 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (0)

اگر در جستجوي يك لپ تاپ مناسب هستيد كه علاوه بر انجام ساير كارها براي اجراي بازي هاي رايانه اي با گرافيك بالا هم مناسب باشند اين متن را بخوانيد.



همواره بازی کامپیوتری از جمله کارهایی بوده که بین تمامی رده های سنی از محبوبیت زیادی بر خوردار می باشد. گاهی برای استراحت، گاهی برای تفریح، برای هیجان و حتی برای فکر کردن هم مورد استفاده قرار می گیرد. حال سوال اینجاست که یک لپ تاپ باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بازی کامپیوتری برای ما لذت بخش بشود؟

یک بازی پیشرفته کامپوتری به پردازش قوی و پردازش گرافیکی سطح بالا نیاز دارد . پس هر لپ تاپی قابلیت اینکه به صورت کاملا حرفه ای بتوان با آن بازی کرد را ندارد و باید مجهز به سخت افزار بسیار پیشرفته و عالی باشد.

ما تلاش کردیم تا برخی از لپ تاپ هایی که این ویژگی را دارند به شما معرفی کنیم.

saed.molae بازدید : 473 سه شنبه 1392/02/17 نظرات (0)

در حالي که توليد کنندگان مطرح کنسول هاي بازي دنيا در حال رقابت بر سر کيفيت و سخت افزار محصولاتشان هستند کمپاني هاي بي ادعا با فناوري رايانش ابري همگام شده و قابلیت های جدیدی را به کنسول های بازی اضافه کردند.

باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال برای استفاده از آخرین نسخه های بازی های کامپیوتری نیاز به سخت افزار های جدید و قدرتمند نیاز بود اما با ورود کنسول هاي جديد به دنياي بازي هاي آنلاين اين روند تغيير کرده است.
يکي از اين کنسول ها Onlive نام دارد؛ بازیکنانی که خیلی علاقه دارند پیروزی های خود را به رخ دیگران بکشند، می توانند بعد از یک بازی حرفه ای نتیجه ی بازی را با یک دکمه ضبط و به این ترتیب بازی ها را برای خودشان ذخیره کنند و هرکجاي دنياي وسيع اينترنت که خواستن انتشار بدهند.

 


از امکانات این کنسول می شود به یک دسته بی سیم همراه با دکمه های چند رسانه ای اشاره کرد. البته می توان از کنترولر های کنسول ایکس باکس هم برای این دستگاه استفاده کرد.
برای مشاهده مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.

saed.molae بازدید : 393 سه شنبه 1392/02/17 نظرات (0)

دانشمندان مدعی شده‌اند که برخي از بازی هاي رایانه‌ای می‌تواند ذهن انسان را سه سال جوان‌تر کرده و تاثیرات آن تا یک سال باقی می‌ماند.

اما این مزیت تنها از طریق یک بازی خاص است که توسط متخصصان طراحی شده و مغز را برای به خاطر سپردن اطلاعات به همراه فیلتر کردن مواد پرت‌کننده حواس آموزش می‌دهد.هنگامی که زنان و مردان بالای 50 سال بازی Road Tour را برای 10 ساعت انجام دادند، آزمایشات نشان داد که یک‌سال بعد ذهن آنها در اثر پیری کند نشده بلکه در عوض هوشیارتر شده است.

به طور میانگین، مغز این افراد در کل سه سال جوان‌تر شده بود اما در یک آزمایش سرعت و توجه آنها حتی تا هفت سال جوان‌تر نشان دادند.محققان این نتایج جالب را با طیف مهارت‌هایی که در این بازی ساده مورد نیاز است، مرتبط می‌دانند.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 14,303
  • بازدید سال : 86,778
  • بازدید کلی : 3,092,613