loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 2218 جمعه 1393/05/17 نظرات (6)

ES-File-Explorer-File-Manager

تا کنون نرم افزار های مدیریت فایل ( فایل منیجر ) های بسیاری برای اندروید طراحی و ارایه گردیده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها توانسته اند نظر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند و این دقیقا همان افتخاری است که ES File Explorer File Manager  با داشتن آن به خود می بالد . با استفاده از این فایل منیجر می توانید به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت کنید . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن که به صورت رایگان ارایه شده است می توان به امکان میدریت کردن فایلها و پرونده ها ، مدیریت کردن برنامه های در حال اجرا ، سازگاری با سرویس های ابری ، به اشتراک گذاری فایلها بین دستگاه شما و دوستانتان از طریق شبکه وای فای و یا شبکه های مخابراتی ۳G و ۴G اشاره نمود . باز کردن و ساخت فایلهای zip و rar رمزگذاری شده در کنار پلیر داخلی ، از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می آیند .

saed.molae بازدید : 467 دوشنبه 1392/11/21 نظرات (0)

Muslim Coran Quibla 111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 به کمک برنامه Muslim Pro: Athan Coran Quibla  می توانید از زمان دقیق اذان آگاه شده و نماز خود را در اسرع وقت بخوانید . توجه داشته باشید که این برنامه هنگام صبح ، ظهر و غروب فعال شده و برای شما اذان می گوید . برای مطلع شدن از زمان دقیق اذان کافی است جی پی اس دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید ، سپس برنامه به صورت خودکار با توجه به مختصات جغرافیایی منطقه مورد نظر برای شما اذان می گوید . توجه داشته باشید که در این اپلیکیشن قرآن به چندین زبان مختلف دنیا ترجمه شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود تقویم هجری قمری ، وجود نام های خداوند ، در دسترس بودن کارت های تبریک اسلامی ، ترجمه کامل قرآن ، نمایش رستوران های حلال و مساجد اطراف محل شما و قرائت قرآن به همراه با صوت اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

saed.molae بازدید : 737 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)
بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.

به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

saed.molae بازدید : 605 سه شنبه 1392/09/19 نظرات (0)
Share-Apps

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار   Share Apps Proیکی از برترین برنامه های موجود در گوگل پلی بوده که به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . با ارسال اپلیکیشن ها به ایمیل و پیام متنی آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغاتی ارائه شده است . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما نرم افزار  Share Apps Pro را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

ارسال نرم افزار و بازی ها به صورت پیام متنی

به اشتراک گذاری اپلیکیشن ها با دوستان

ارسال اپلیکیشن ها به ایمیل

saed.molae بازدید : 1327 پنجشنبه 1392/08/30 نظرات (1)

نرم افزار Smart IR Remote می تواند تلفن همراه اندرویدی شما را به کنترل دستگاه های دیجیتالی تبدیل کند، در ضمن نرم افزار از 300000 دستگاه دیجیتالی پشتیبانی می کند.

شاید تنها وسیله ای که بیشر اوقات همراه شما است،  تلفن همراهتان باشد؟ بله همین طور است، امروز قصد معرفی یک نرم افزار مفید برای تبدیل کردن گوشی هوشمند اندرویدی به کنترل تلویزیون را داریم، این برنامه پیشرفته با پشتیبانی از 300000 دستگاه دیجیتالی توانسته است کاربران زیادی را برای خود جذب کند. یکی از اصلی ترین ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از xbox 360 است، این برنامه یکی از اصلی ترین نرم افزار های موجود در گوشی Galaxy S4 و htc one است ولی این نرم افزار از برنامه پیش فرض گوشی بسیار قدرتمندتر است. برنامه برای ارتباط با گیرنده تلویریون از مادون قرمز کمک می گیرد و دارا بودن مادون قرمز برای استفاده از آن الزامی است.



ویژگی هاِی نرم افزار : 
- پشتیبانی از ژستر هوایی : با عبور دست خود به سمت چپ یا راست از روی سطح گوشی کانال را عوض و به سمت بالا یا پایین صدا را کم یا زیاد کنید ( فقط S4 )
- ساکت کردن خودکار دستگاه در حال پخش به محض دریافت تماس 
- توانایی تشخیص شدت صوت : اگر گوشی تشخیص دهد که صدا زیاد است بصورت خودکار صدا را کاهش می دهد . 
- پشتیبانی از XBox 360

saed.molae بازدید : 3278 چهارشنبه 1392/07/24 نظرات (0)

S4-Water-pool

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال تصویر زمینه های بسیار زیبا و شیک هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان S4 Water Pool PRO را از دست ندهید . در این تصویر زمینه شما یک استخر را مشاهده خواهید کرد که داخل آن  ماهیهای متعددی وجود دارد . برای اجرا تنها کافی است آن را نصب نموده و سپس از میان لایو والپیپرها آن را انتخاب نمایید . دقت داشته باشید که با تکان دادن گوشی حالت امواج بر روی دستگاه اندرویدی شما ایجاد شده که می توانید شدت آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم نمایید .

ویژگی های اصلی:

وجود ماهی های مختلف در تصویر زمینه

سفارشی کردن لایو والپیپر

وجود گیاهان شناور

بسیار زیبا و شیک

 


saed.molae بازدید : 542 پنجشنبه 1392/07/18 نظرات (1)
rsz_1google-maps-for-android-updated-again-with-offline-mode

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 نرم افزار Google Maps یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه مکان یابی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با جی پی اس گوشی خود مکان های مورد نظر خود را پیدا کنید . اگر قصد دارید تا  با دوچرخه ، ماشین و پیاده به جایی بروید ، تنها کافی است آدرس مکان مورد نظر خود را وارد اپیلیکشن کرده ، سپس نقشه گوگل شما را به مسیر مورد نظرتان هدایت می کند . همچنین لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود تا خیابان ها ، رستوران ها و موزه ها را در بر روی نقشه مشاهده کنید .

ویژگی های اصلی:

به روز رسانی برای اندروید ۴٫۰٫۳

نمایش رستوران ها و موزه ها

پیدا کردن آدرس ها

نقشه های گوگل

تعداد صفحات : 7

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 14,305
  • بازدید سال : 86,780
  • بازدید کلی : 3,092,615