loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 459 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.



اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و OS/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.


مشخصات

تعداد صفحات: 374
زبان: Persian
حجم فایل: 19.88 مگابایت
saed.molae بازدید : 599 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.


برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.
همچنین به کارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.
مشخصاتفرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 180
زبان: Persian
حجم فایل: 20.73 مگابایت
saed.molae بازدید : 327 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مایکروسافت Excel یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های صفحه گسترده برای ایجاد و کار با صفحه گسترده رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد صفحات گسترده که حجم خیلی بالایی ندارند، امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.


سرفصل هاي اين کتاب الکترونيکي شامل:

- توانایی شناخت یک صفحه گسترده

- آشنایی با محیط صفحه گسترده

- توانایی ایجاد و کار با صفحه گسترده

- توانایی استفاده از سلول ها

- توانایی استفاده از توابع

- و . . .


saed.molae بازدید : 437 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مایکروسافت Access یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی برای ایجاد و کار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد بانک های اطلاعاتی که حجم خیلی بالایی ندارند , امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.



سرفصل هاي اين کتاب الکترونيکي شامل:

- توانایی شناخت یک بانک اطلاعاتی

- آشنایی با محیط بانک اطلاعاتی Access 2007

- توانایی ایجاد و کار با بانک اطلاعاتی

- توانایی ایجاد پرس و جو

- توانایی استفاده از فرم ها

- توانایی ساختن گزارش

- و . . .


saed.molae بازدید : 677 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

یکی از برترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی و ساخت کارت ویزیت، لوگو، فاکتور، سربرگ و خیلی کارهای طراحی دیگر به حساب مي آيد.

در این کتاب پی دی اف که دانلود رایگان آن از طرف دريـــچه براي علاقه مندان به حوزه طراحی و گرافیک مهيا شده؛ شما با نحوه کار و استفاده نرم افزار کرل آشنا خواهید شد.

این کتاب آموزشی کرل به زبان فارسی بوده و نرم افزار CorelDRAW را به روش آسان و قدم به قدم همراه با تصاویر جهت یادگیری آسانتر آموزش میدهد.


saed.molae بازدید : 495 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)

در کتاب آموزش راه اندازی سرور مجازی راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده است و یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.

با مجازی‌ سازی می‌توان بدون خرید سخت‌ افزارهای اضافی، افزونگی به وجود آورد. افزونگی به این معنی است که چند سرور یک کار را انجام دهد و در این صورت اگر یک سرور به هر دلیلی از کار بیفتد، سرور دیگری که همان کار را انجام می‌دهد، می‌تواند جایگزین آن شود. این کار باعث جلوگیری از وقفه می‌شود.

در کتاب آموزش راه اندازی سرور مجازی راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده است و یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.

saed.molae بازدید : 743 چهارشنبه 1391/10/20 نظرات (0)

سالنامه سلامت نرم افزاری فارسی و بسیار جالب است که گنجینه ای از اطلاعات را درون خود گنجانده است. این نرم افزار شامل ۱۵ عنوان مطلب در زمینه های پزشکی، روانشناسی، اطلاعات دارویی و مجموعه اطلاعات عمومی می باشد.

 

 

بخش های کلی نرم افزار:
- تقویم روز همراه با ابیات ناب
- روزشمار پزشکی که به تاریخ پزشکی جهان ، در هر روز می پردازد
- فالنامه حافظ که به همراه تعابیر اشعار می باشد
- فرهنگ جامع اسامی ایرانی (با معنا و ریشه ی زبانی)
- محاسبات رژیمی ولاغری (محاسبه وزن ایده آل ، توده ی بدن BMI)) ، چربی بدن ، مصرف کالری ، توده ی عظله و تعیین جثه)
- آزمون های روانشناسی (مجموعه آزمونهای روانشناسی و خودشناسی بصورت تستی به همراه جواب و قابلیت بروز رسانی از داخل برنامه)
- کتابخانه داستان های کوتاه (در برگیرنده ی داستان های کوتاه آموزنده با قابلیت بروزرسانی و اضافه کردن داستان به قسمت علاقه مند ی ها و جستجو در عناوین و برچسب داستان ها)
- قابلیت جستجو در متن مقاله (همراه با هایلایت عبارت جستجو شده)
- امکان بزرگنمایی متن مقاله (برای خواند بهتر مقالات)
- اضافه شدن چاپ مستقیم مطالب برنامه ( لازم به ذکر هست که تمام مطالب صفحه بندی شده و با یک کلیک می توانید مقاله مورد نظر را چاپ کنید .)
- توانایی اضافه کردن مقاله مورد نظر به قمست علاقه مندی ها
- قابلیت استفاده از HotKey ها در مرور مقاله ها

توجه: برای استفاده از این برنامه باید مایکروسافت دات نت فریم ورک ۲ یا بالاتر بر روی سیستم تان نصب باشد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 14,211
  • بازدید سال : 86,686
  • بازدید کلی : 3,092,521