loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 1036 جمعه 1392/12/23 نظرات (0)

شبگرد آخرین اثر شرکت پردیس گیم، با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های این شرکت ساخته شده و بر روی کامپیوتر‌های شخصی(ويندوز) قابل اجرا خواهد بود.

زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می‌کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی می‌برند، مردی از جنس شب، از درون سایه‌ها علیه آنها بر می‌خیزد. او شبگرد، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می‌شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می‌شود.

saed.molae بازدید : 362 چهارشنبه 1392/09/20 نظرات (0)

تصور کنید خانواده شما در تعطیلات دور آتش کنار هم جمع شده‌اند. یک تصویر بی‌نظیر... البته اگر یک عکاس باشید؛ در غیر این صورت، خواهید گفت که نور کم و کنتراست بالا اجازۀ تصویربرداری نمی‌دهد

البته، نه با قابلیت HDR+ در گوشی Nexus 5 و به‌روزرسانی جدید دوربین با نسخۀ 4.4.1 اندروید!
قابلیت +HDR به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر بسیار عالی در محیط‌های چالش‌انگیز ثبت کنید؛ یعنی جایی که کنتراست بالایی از قسمت‌های روشن و تاریک صفحه وجود دارد و همچنین در وضعیت کم نوری هستید. وقتی کلید شاتر را می فشارید، به جای اینکه یک تصویر ثبت شود، در 1/3 ثانیه مجموعه‌ای از تصاویر ثبت می‌شود و عکاسی محاسباتی برای ترکیب کردن تصاویر با یکدیگر به روشی هوشمندانه اعمال می‌شود.


همۀ اینها به یمن عرضۀ نسخۀ 4.4.1 اندروید برای Nexus 5 است. این نسخه دوربین را با فوکوس سریع‌تر، مخصوصاً در نور کم، بهبود می‌بخشد، تراز سفیدی نور را بیشتر می‌کند تا رنگ‌ها واقعی‌تر شوند و همچنین در حالت +HDR می‌توان روی منظره‌یاب با انگشت بزرگنمایی کرد و شاتر نیز تأخیر کمتری دارد.

saed.molae بازدید : 428 چهارشنبه 1392/08/29 نظرات (0)

ویندوز XP را می توان به عنوان یکی از ناامن ترین سیستم عامل های دنیا نام برد . ویندوز XP به علت توانمندی بالا در جذب انواع ویروسها، مخربها، هکرها و ... همیشه مورد انتقاد بود است! اگر شما از ویندوز XP استفاده می کنید حتما این مطلب را بخوانید. و اگر ویندوز XP ندارید انتهای متن را حتما بخوانید.

یندوز XP را می توان به عنوان یکی از ناامن ترین سیستم عامل های دنیا نام برد . ویندوز XP به علت توانمندی بالا در جذب انواع ویروسها، مخربها، هکرها و ... همیشه مورد انتقاد بود است و خواهد بود !

در ایران کاربران زیادی از ویندوز XP استفاده می کنند و می توان گفت بیشتر ادارات دولتی از ویندوز XP استفاده می کنند. طبق آمار شرکت مایکروسافت در تاریخ 8 آوریل 2013، 600 میلیون از کاربران در معرض خطر جدی قرار دارند .

با توجه به رعایت نشدن قانون کپی رایت در زمینه ویندوز در ایران بالای 90 درصد از افرادی که ویندوز XP استفاده می کنند ویندوز خود را بروز رسانی نمی کنند . و این بهترین میزبان برای یک ویروس، هکر، کرم و ... است .

البته آن دسته از افرادی که لایسنس ویندوز XP را خریدار کرده اند تا تاریخ آوریل 2014 از ویندوز آنها پشتیبانی می شود. ولی بعد از این تاریخ دیگر هیچ گونه پشتیبانی از سوی شرکت مایکروسافت از ویندوز XP نمی شود و این به این معنی است که دیگر از لحاظ امنیتی نمی توان به ویندوز XP اطمینان کرد.


شاید امنیت برای شما اهمیت زیادی ندارد و اطلاعات مهمی بروی سیستم خود ندارید و از این رو نتیجه بگیرید که ویندوز XP برای شما کافی است . باید بگویم این نتیجه گیری کاملا اشتباه است حتی اگر شما اطلاعات مهمی بر روی سیتم خود ندارید بازهم امنیت برای شما مهم است . چرا ؟

saed.molae بازدید : 459 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)
وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد با حداقل آشنایی با کد، خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ادیت کنند.

در این نوشته میخواهیم توضیح بدهیم وردپرس چیست البته در سطح اینترنت به صورت جسته و گریخته مقالاتی هست اما کامل نیستند ما سعی میکنیم مقاله ای کامل در این مورد نوشته باشیم برای تعریف وردپرس ابتدا باید با چند واژه آشنا بشید  :


وردپرس چیست؟ چرا وردپرس را انتخاب نماییم؟

saed.molae بازدید : 374 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)

شركت اريكسون اعلام كرده كه بزودي دستگاه كوچكي را روانه بازار مي كند كه مشكل آنتن ندادن را براي شما حل خواهد كرد.

دستگاه Radio Dot System 300 گرم وزن دارد و در نتیجه دو سال تحقیق و بررسی محققان شرکت مخابراتی اریکسون ساخته شده و برای آن 14حق امتیاز جدید به ثبت رسیده است.


این سیستم رادیویی هوشمند که برای قرار گرفتن روی میز طراحی شده و به اندازه کف دست انسان است و می‌تواند از تمام شبکه‌های ارتباطی موجود در فضای بسته پشتیبانی کند.

saed.molae بازدید : 457 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)

اين روزها بين كمپاني هاي ساخت گوشي هاي هوشمند رقابت بر سر توانايي هايي چون ضد آب بودن بالا گرفته است.

گوشی ضدآب اچ‌تی‌سی از سری باترفلای است که به دلیل طراحی محبوبیت یافت. این گوشی Butterfly 2 نام دارد و گفته می‌شود مجهز به پردازنده Snapdragon 800 است.از ویژگی‌های Butterfly 2 می‌توان به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ با وضوح Full HD از نوع IPS LCD و قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرد.شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد این گوشی را اوایل سال ۲۰۱۴ راهی بازار کند.

به نظر می‌رسد این اقدام اچ‌تی‌سی به منظور افزایش سهم‌اش در بازار موبایل صورت گیرد، زیرا این شرکت تایوانی در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و احتمال دچار شدندش به سرنوشت نوکیا وجود دارد. بر این اساس چندی پیش تعدادی شرکت‌ چینی تمایل خود را برای تصاحب این شرکت اعلام کرده بودند. با این حال HTC سخت در تلاش است تا محصولات خود را با تنوع و کیفیت بالاتری راهی بازار کند و کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

saed.molae بازدید : 359 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)

لپ‌تاپ‌ها برای بسیاری از ما راه همیشگی اتصال به اینترنت هستند. آنها را برای کار و بازی هم استفاده می‌کنیم‌ ولی چنانچه شما هم مثل خیلی‌های دیگر سر کار یا در خانه لپ‌تاپ‌تان را پیوسته در حالت شارژ نگه می‌دارید، بهتر است دست از این کار بردارید.

عمر باتری‌های لیتیوم- پلیمر بر اساس چرخه‌های شارژ تعیین می‌شود. هر چرخه برابر با شارژ از ۰ تا ۱۰۰ درصد است‌ بنابراین اگر دو بار دستگاه تان را از ۵۰ تا صددرصد، یا یک بار از ۳۰ تا ۱۰۰ و مرتبه دوم از ۷۰ تا ۱۰۰ شارژ کنید، یک چرخه را پشت سر گذاشته‌اید. اما اگر می‌خواهید عمر باتری (تعداد چرخه‌ها) افزایش یابد همیشه باید بلافاصله بعد از رسیدن به درجه صددرصد شارژ، آن را از برق بکشید.

مدیر عامل Cadex Electronics، ایسیدور باخمن می‌گوید: وضع ایده‌آل شارژ برای باتری این است که شما آن را تا ۸۰ درصد شارژ کنید و سپس وقتی به ۴۰ درصد رسید‌ دوباره آن را به شارژ بزنید تا به ۸۰ درصد برسد و همیشه سعی کنید سطح شارژ در همین محدوده بماند.با این روش عمر باتری (یعنی تعداد چرخه‌ها) افزایش می‌یابد، گاهی حتی تا چهار برابر حالتی که آن را همیشه به شارژ متصل نگه دارید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 14,313
  • بازدید سال : 86,788
  • بازدید کلی : 3,092,623