loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 359 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)

لپ‌تاپ‌ها برای بسیاری از ما راه همیشگی اتصال به اینترنت هستند. آنها را برای کار و بازی هم استفاده می‌کنیم‌ ولی چنانچه شما هم مثل خیلی‌های دیگر سر کار یا در خانه لپ‌تاپ‌تان را پیوسته در حالت شارژ نگه می‌دارید، بهتر است دست از این کار بردارید.

عمر باتری‌های لیتیوم- پلیمر بر اساس چرخه‌های شارژ تعیین می‌شود. هر چرخه برابر با شارژ از ۰ تا ۱۰۰ درصد است‌ بنابراین اگر دو بار دستگاه تان را از ۵۰ تا صددرصد، یا یک بار از ۳۰ تا ۱۰۰ و مرتبه دوم از ۷۰ تا ۱۰۰ شارژ کنید، یک چرخه را پشت سر گذاشته‌اید. اما اگر می‌خواهید عمر باتری (تعداد چرخه‌ها) افزایش یابد همیشه باید بلافاصله بعد از رسیدن به درجه صددرصد شارژ، آن را از برق بکشید.

مدیر عامل Cadex Electronics، ایسیدور باخمن می‌گوید: وضع ایده‌آل شارژ برای باتری این است که شما آن را تا ۸۰ درصد شارژ کنید و سپس وقتی به ۴۰ درصد رسید‌ دوباره آن را به شارژ بزنید تا به ۸۰ درصد برسد و همیشه سعی کنید سطح شارژ در همین محدوده بماند.با این روش عمر باتری (یعنی تعداد چرخه‌ها) افزایش می‌یابد، گاهی حتی تا چهار برابر حالتی که آن را همیشه به شارژ متصل نگه دارید.

saed.molae بازدید : 459 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.



اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و OS/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.


مشخصات

تعداد صفحات: 374
زبان: Persian
حجم فایل: 19.88 مگابایت
saed.molae بازدید : 599 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.


برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.
همچنین به کارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.
مشخصاتفرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 180
زبان: Persian
حجم فایل: 20.73 مگابایت
saed.molae بازدید : 327 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مایکروسافت Excel یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های صفحه گسترده برای ایجاد و کار با صفحه گسترده رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد صفحات گسترده که حجم خیلی بالایی ندارند، امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.


سرفصل هاي اين کتاب الکترونيکي شامل:

- توانایی شناخت یک صفحه گسترده

- آشنایی با محیط صفحه گسترده

- توانایی ایجاد و کار با صفحه گسترده

- توانایی استفاده از سلول ها

- توانایی استفاده از توابع

- و . . .


saed.molae بازدید : 437 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مایکروسافت Access یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی برای ایجاد و کار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد بانک های اطلاعاتی که حجم خیلی بالایی ندارند , امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.



سرفصل هاي اين کتاب الکترونيکي شامل:

- توانایی شناخت یک بانک اطلاعاتی

- آشنایی با محیط بانک اطلاعاتی Access 2007

- توانایی ایجاد و کار با بانک اطلاعاتی

- توانایی ایجاد پرس و جو

- توانایی استفاده از فرم ها

- توانایی ساختن گزارش

- و . . .


saed.molae بازدید : 677 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

یکی از برترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی و ساخت کارت ویزیت، لوگو، فاکتور، سربرگ و خیلی کارهای طراحی دیگر به حساب مي آيد.

در این کتاب پی دی اف که دانلود رایگان آن از طرف دريـــچه براي علاقه مندان به حوزه طراحی و گرافیک مهيا شده؛ شما با نحوه کار و استفاده نرم افزار کرل آشنا خواهید شد.

این کتاب آموزشی کرل به زبان فارسی بوده و نرم افزار CorelDRAW را به روش آسان و قدم به قدم همراه با تصاویر جهت یادگیری آسانتر آموزش میدهد.


saed.molae بازدید : 387 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

در این گزارش به شما آموزش مي دهیم كه چطور مي توانيد منوي Start ويندوز 8 خود را كاملا اختصاصي كنيد.

مهم‌ترين تفاوت ظاهري ويندوز 8 با نسخه‌هاي قبلي ويندوز، منوي Start در آن است. ديگر خبري از منوي Start کلاسيک نيست و در عوض دسته‌اي از کاشي‌ها که هر يک برنامه‌اي را اجرا مي‌کنند، کنار هم صف کشيده‌اند. فارغ از اين موضوع که تا چه اندازه از اين منوي جديد راضي هستيد و چه کاربردهايي دارد، مي‌توان ظاهر آن را کاملا اختصاصي کرد. اين در حالي است که نماي کلي منوي Start در نسخه‌هاي پيشين انعطاف‌پذيري کمي داشت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 14,217
  • بازدید سال : 86,692
  • بازدید کلی : 3,092,527