loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 1829 جمعه 1393/05/17 نظرات (1)

Ultra Street Fighter IV – این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

 

Ultra Street Fighter IV-RELOADED

Ultra Street Fighter IV PC دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PC

 

saed.molae بازدید : 563 پنجشنبه 1392/10/19 نظرات (0)

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

saed.molae بازدید : 1147 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

saed.molae بازدید : 984 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

saed.molae بازدید : 811 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive امرتا شهر گانگسترها آتش افروز ژاپنی یکی از سری بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط Haemimont Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در واقع این بازی نسخه جدیدی نیست و کمپانی Haemimont Games با افزودن چندین داستان و مراحل مختلف به نسخه قبلی , بازی جدیدی را خلق کرده است . داستان بازی در ۱۹۲۰ اتفاق می افتد زمانی که شخصیت اصلی بازی ما به شهر شلوغ و پرجنایت Omerta کوچ می کند به امید اینکه بتواند یک گروه برای خود دست و پا کند و به یکی از بزرگترین گنگسترهای شهر تبدیل شده و تمامی شهر را به زیر سلطه خود در آورد . در بازی با گروه های دیگر ژاپنی از جمله یاکوزا نیز درگیر می شوید و باید با استفاده از تاکتیک های استراتژیک , مهارت های خود را نشان دهید . بازی یک تجربه جدبد در مبارزات و لذت بردن از گیم پلی را برای بازیکن به ارمغان می آورد . در این نسخه شخصیت های جدید با سلاح های متنوع و کشنده تری اضافه شده است.

Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive PC-SKIDROW

 

Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive pc cover دانلود بازی Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 32-bit, Vista SP2, Windows 7
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 8800, Radeon HD 2000, Pixel Shader 3.0, 256 MB discrete RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

saed.molae بازدید : 526 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

شرکت Frima Studio دومین سری از بازی محبوب نبرد زامبی رو منتشر کرد.وقتی جنگی صورت بگیرد بین دو گروه و سرکرده گروه ها دانشمندان دیوانه ای باشند چیزی جز نابودی از پایان بازی نمیتوان انتظار داشت.جایگاه خود را در نبرد حماسی بین دو دانشمند دیوانه مشخص کیند! دانشمندی که شاگردش بر علیه اون قیام کرده و با ارتش زامبی ها به قلعه اون حمله کرده است! در این بازی که در سبک استراتژی و شبیه سازی است شما ارتشی از انواع زامبی ها در اختیار دارید از زامبی جاسوس و تعمیرکار گرفته تا سامورایی! و با برنامه ریزی دقیق باید بر زامبی های دشمن پیروز شوید.

Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge PC-SKIDROW

 

Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge pc cover دانلود بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP 32 or 64 bits / Win Vista / Win 7 / Win 8
Processor: Intel Core 2 Duo E6550 2GHz / AMD Turion II P540 Dual Core 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 3870 / Nvidia GeForce 8800 GT
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2500 MB available space

saed.molae بازدید : 638 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد.بازی Ravensword Shadowlands در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

Ravensword Shadowlands PC-SKIDROW

 

Ravensword Shadowlands pc cover دانلود بازی Ravensword Shadowlands برای PC

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 14,287
  • بازدید سال : 86,762
  • بازدید کلی : 3,092,597