loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 2217 جمعه 1393/05/17 نظرات (6)

ES-File-Explorer-File-Manager

تا کنون نرم افزار های مدیریت فایل ( فایل منیجر ) های بسیاری برای اندروید طراحی و ارایه گردیده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها توانسته اند نظر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند و این دقیقا همان افتخاری است که ES File Explorer File Manager  با داشتن آن به خود می بالد . با استفاده از این فایل منیجر می توانید به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت کنید . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن که به صورت رایگان ارایه شده است می توان به امکان میدریت کردن فایلها و پرونده ها ، مدیریت کردن برنامه های در حال اجرا ، سازگاری با سرویس های ابری ، به اشتراک گذاری فایلها بین دستگاه شما و دوستانتان از طریق شبکه وای فای و یا شبکه های مخابراتی ۳G و ۴G اشاره نمود . باز کردن و ساخت فایلهای zip و rar رمزگذاری شده در کنار پلیر داخلی ، از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می آیند .

saed.molae بازدید : 1741 جمعه 1392/08/10 نظرات (0)

در بازی چهار شگفت انگیز شما باید با افراد خود به مبارزه با موجودات فضایی بپردازید و اگر در جنگ با آن ها شکست بخورید کره ی زمین نابود خواهد شد.

حتما شما هم با فیلم سینمایی چهار شگفت انگیز آشنا هستید که در آن چهار نفر به قدرت های خارق العاده ای دست یافته اند و انرژی خود را برای حفظ و نجات کره ی زمین به کار گرفته اند و با موجودات فضایی مبارزه می کنند. در این بازی شما دارای 4 سرباز قدرتمند و شگفت انگیز هستید که باید با استفاده از توانایی های آن ها در مراحل مختلف موجوداتی که قصد از بین بردن کره ی زمین را دارند، نابود کنید. در ضمن مراقب نیروی افرادتان باشید، اگر انرژی آن ها را در تمامی مراحل کنترل نکنید، قطعا از دشمنانتان شکست خواهید خورد.


saed.molae بازدید : 1097 جمعه 1392/08/10 نظرات (0)

هیولای بازی گرسنه است و برای سیر کردن آن باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات به دهان هیولا هدایت شود.

بازی Cut the Rope یکی از پر طرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است، این بازی در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و آیفون ارائه گردیده بود که به دلیل در خواست کاربران نسخه ی سیمبین این بازی نیز به تازگی ارائه شده است. این بازی در یک هفته، بیش از یک میلیون بار در سراسر جهان دانلود شد که آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی ها دنیا معرفی می کند. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شود. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید.


saed.molae بازدید : 2173 جمعه 1392/08/10 نظرات (0)

بازی Crash یکی از هیجان انگیز ترین بازی های موجود در پلی استیشن است که در آن هم باید رانندگی کنید و هم مبارزه!

بازی Crash یک بازی اتومبیل رانی است که در آن خودرو شما مجهز به سلاح های جنگی بوده و می توانید به سمت حریفان خود تیرانداز کنید، تا آن ها را از مسیر مسابقه خارج کنید، البته رقیبان شما هم نیز مجهز به سلاح های جنگی هستند و می توانند به سمت خودرو شما تیر اندازی کنند. بازی دارای 12 مرحله ی هیجان انگیز است که با گذراندن هر مرحله به شما پاداش و سلاح های جدید تعلق می گیرد. شایان به ذکر است، این بازی دارای گرافیک عالی، مراحل متنوع و شخصیت زنده است.


saed.molae بازدید : 697 جمعه 1392/08/10 نظرات (0)

Call-of-Duty-Strike-Team

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر عاشق بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Call of Duty®: Strike Team را از دست ندهید . سال ۲۰۲۰ فرا رسیده است . تنش ها در میان کشورهای ابرقدرت بالا رفته و هر کدام از این کشور ها خود را برای جنگ آماده می کنند . در میان جنگ و خونریزی ناگهان یک کشور بیگانه به صورت غافلگیرانه به آمریکا حمله می کند . ماموریت شما در این بازی این است تا با استفاده از مهارت خود دشمنان را از بین برده و عاملین این حمله را دستگیر کنید . با استفاده از سلاح ها و زره هایی که در تن دارید دشمنان خود را نابود کنید . دقت داشته باشید که برای از بین بردن دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اگر به سری بازی های ندای وظیفه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به در دسترس بودن سلاح های نابود کننده ، گرافیک بسیار عالی ، سفارشی سازی سلاح ها ، در دسترس بودن حالت کمپین و وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های ویران کننده

ارائه با گرافیک اچ دی بی نظیر

جلوه های صوتی بسیار عالی

saed.molae بازدید : 1555 جمعه 1392/08/10 نظرات (0)
blur-overdrive

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های مسابقاتی هستید بدون شک Blur Overdrive می تواند شما را شگفت زده کند ! از رقیبان خود پیشی گرفته و برنده شوید . دقت داشته باشید که بیش از ۲۵ ماشین در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . با استفاده از نیترو سرعت ماشین خود را بیشتر کرده و از رقیبان خود جلو بزنید . دقت داشته باشید که این بازی تنها یک مسابقه نیست ، بلکه چیزی فراتر از یک مسابقه می باشد ! همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار خوب می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۲۵ نوع اتومبیل در بازی

وجود ۸ قدرت یو پی اس

گرافیک خیلی خوب

saed.molae بازدید : 863 یکشنبه 1392/07/07 نظرات (0)

Rayman Jungle Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Rayman Jungle Run  یک بازی هیجان انگیز و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی تا به اکنون در میان سایر بازی ها برنده بوده و جوایز متعددی را کسب کرده است. این بازی برای تمام سنین مناسب می باشد.  شما در نقش Rayman هستید و همان طور که از اسم بازی پیداست، او یک دونده حرفه ای است. بنابراین، باید تمامی حرکات او را کنترل نمایید. در این نسخه از بازی، ۲۰ مرحله رایگان جدید به آن اضافه شده است.

ویژگی های اصلی:

کشف دنیاهای جدید

گرافیکی بسیار خوب

افزوده شدن ۲۰ مرحله جدید

موسیقی بسیار زیبا

تعداد صفحات : 11

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 14,172
  • بازدید سال : 86,647
  • بازدید کلی : 3,092,482