loading...
دانلود رایگان|نرم افزار|بازی|سرگرمی
saed.molae بازدید : 321 پنجشنبه 1392/10/19 نظرات (0)

نمایشگاه CES رویدادی است که یک‌ مرتبه در سال رخ می‌دهد و طی آن آمریکایی‌ها پیمان می‌بندد که بهترین کارها را برای خود انجام دهند. کاهش وزن،‌ متناسب کردن اندام و کاستن از استرس‌های زندگی از جمله این فعالیت‌ها است.

در سال 2014، حدودا 3.200 نمایش دهنده آخرین محصولات و ابداعات خود را برای جمعیتی در حدود 150.000 نفر به معرض نمایش گذاشته‌اند. اینجا بهترین نقطه برای ارائه محصولاتی است که روندی رو به رشد را طی می‌کنند، بله منظور دستگاه‌های دیجیتالی سلامت و تناسب اندام است که به مردم در عمل کردن به عهدهای‌ ماه ژانویه یاری می‌رسانند . این روزها ما شاهد رشدی مهیج در این عرصه بوده‌ایم: کارن چوپکا، مدیر ارشد نمایشگاه CES و استراتژی‌های تجاری در این مورد می‌گوید: در سال 2013، 169 شرکت محصولات شاخص خود را در این حوزه به نمایش گذاشتند، اما در نمایشگاه امسال 215 شرکت محصولات مرتبط با حوزه سلامت را ارائه کرده‌اند.


البته مدتی است این علاقه روزافزون در حال شکل گرفتن است. سال 2013 شمار شرکت کنندگان حدود 30% بیشتر از سال قبل از آن بود. چوپکا در مورد این پیشرفت سریع و غیر منتظره می‌گوید: پیشرفت‌های حیرت آور تکنولوژی در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند. چیزی که 15 سال پیش شاهد آن بودیم شرکت‌های تناسب اندامی بودند که محصولاتی همچون گام شمار را به بازار عرضه کردند یا آن‌دسته از شرکت‌ها که مونیتورهای ضربان سنج قلب را با ظاهری فریبنده به بازار آوردند. هدف کلی این بود که به مردم کمک شود با انگیزه بیشتری به دنبال اهدافی همچون کاهش وزن و تناسب اندام رفته و به آنها دست یابند. در طی این سالها این انقلاب فناوری با پیشرفت‌های متعددی ادامه یافت. امروز حسگرهای تکنولوژیکی از همیشه کوچکتر شده‌اند در حالی که در مقابل از جنبه حسی قدرتمندترند در نتیجه بیش از هر زمانی کارآمدتر شده‌اند.

saed.molae بازدید : 974 چهارشنبه 1392/09/20 نظرات (0)

ویندوز 8.1 منتشر شده است و با توجه به نحوی نام گذاری مایکروسافت ویندوز بعد احتمال اینکه با نام ویندوز9 باشد بسیار بالا است. انتشار ویندوز 9 به احتمال زیاد در اواخر سال 2014 خواهد بود. اما فکر می کنید دسکتاپ نسل بعدی و نرم افزار های آن چگونه خواهند بود؟

شایعات و حدس و گمان های متفاوتی از جزئیات و طراحی های ویندوز9 منتشر شده است.
چند نمونه از طرح های بصری خیره کننده را می توانید در زیر مشاهد کنید.

saed.molae بازدید : 374 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)

شركت اريكسون اعلام كرده كه بزودي دستگاه كوچكي را روانه بازار مي كند كه مشكل آنتن ندادن را براي شما حل خواهد كرد.

دستگاه Radio Dot System 300 گرم وزن دارد و در نتیجه دو سال تحقیق و بررسی محققان شرکت مخابراتی اریکسون ساخته شده و برای آن 14حق امتیاز جدید به ثبت رسیده است.


این سیستم رادیویی هوشمند که برای قرار گرفتن روی میز طراحی شده و به اندازه کف دست انسان است و می‌تواند از تمام شبکه‌های ارتباطی موجود در فضای بسته پشتیبانی کند.

saed.molae بازدید : 457 سه شنبه 1392/07/09 نظرات (0)

اين روزها بين كمپاني هاي ساخت گوشي هاي هوشمند رقابت بر سر توانايي هايي چون ضد آب بودن بالا گرفته است.

گوشی ضدآب اچ‌تی‌سی از سری باترفلای است که به دلیل طراحی محبوبیت یافت. این گوشی Butterfly 2 نام دارد و گفته می‌شود مجهز به پردازنده Snapdragon 800 است.از ویژگی‌های Butterfly 2 می‌توان به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ با وضوح Full HD از نوع IPS LCD و قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرد.شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد این گوشی را اوایل سال ۲۰۱۴ راهی بازار کند.

به نظر می‌رسد این اقدام اچ‌تی‌سی به منظور افزایش سهم‌اش در بازار موبایل صورت گیرد، زیرا این شرکت تایوانی در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و احتمال دچار شدندش به سرنوشت نوکیا وجود دارد. بر این اساس چندی پیش تعدادی شرکت‌ چینی تمایل خود را برای تصاحب این شرکت اعلام کرده بودند. با این حال HTC سخت در تلاش است تا محصولات خود را با تنوع و کیفیت بالاتری راهی بازار کند و کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

saed.molae بازدید : 912 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (0)

اگر در جستجوي يك لپ تاپ مناسب هستيد كه علاوه بر انجام ساير كارها براي اجراي بازي هاي رايانه اي با گرافيك بالا هم مناسب باشند اين متن را بخوانيد.



همواره بازی کامپیوتری از جمله کارهایی بوده که بین تمامی رده های سنی از محبوبیت زیادی بر خوردار می باشد. گاهی برای استراحت، گاهی برای تفریح، برای هیجان و حتی برای فکر کردن هم مورد استفاده قرار می گیرد. حال سوال اینجاست که یک لپ تاپ باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بازی کامپیوتری برای ما لذت بخش بشود؟

یک بازی پیشرفته کامپوتری به پردازش قوی و پردازش گرافیکی سطح بالا نیاز دارد . پس هر لپ تاپی قابلیت اینکه به صورت کاملا حرفه ای بتوان با آن بازی کرد را ندارد و باید مجهز به سخت افزار بسیار پیشرفته و عالی باشد.

ما تلاش کردیم تا برخی از لپ تاپ هایی که این ویژگی را دارند به شما معرفی کنیم.

saed.molae بازدید : 397 پنجشنبه 1392/05/17 نظرات (0)

گوشی هوشمند G2 شرکت ال جی یکی از اسمارت فون های پرسر و صدای دنیای تکنولوژی است که امروز به طور رسمی رونمایی شد.


 این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و از نوع IPS کم مصرف است. میزان روشنایی صفحه نمایش نیز ۴۵۰ نیت می باشد. صفحه نمایش G2 از چیزی با نام Graphic RAM یا GRAM استفاده می کند که باعث کاهش مصرف انرژی در هنگام نمایش محتوا می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول ال جی قرار گرفتن دکمه های فیزیکی در پشت دستگاه است. در واقع ترکیبی از چندین دکمه در پشت گوشی قرار دارند که شامل دکمه های power/sleep و تنظیم صدا می باشد. دکمه های ولوم صدا همچنین میتوانند بعنوان کلیدهای میانبر برای دوربین و Quick Memo استفاده شوند.

1

از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند می توان به پروسسور ۴ هسته ای و ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ به همراه جی پی یو ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم اشاره نمود. در واقع این اسمارت فون اولین دستگاهی است که در سطح جهانی با این پردازنده عرضه می شود. حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی به همراه یک اسلات مایکرواس دی است.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام به وبسایت ما خوش آمدید امید واریم که از این پایگاه خوشتان آمده باشد ما تمام سعی خود را بر این داریم که جزء بهترین ها برای شما باشیم و از شما هم می خواهیم که در این راه ما رو با نظرات،پیشنهادات و انتقاد های خود از ما حمایت و با ما همکاری کنید با شکر!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالب رو بیشتر می خواهید در سایت قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 365
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15533
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 14,266
  • بازدید سال : 86,741
  • بازدید کلی : 3,092,576